حالم را میگیرم...................

امروز حالم را میگیرم ...........از خودم سیرم....... دیگر نمیتوانم.......... دارم میمیرم.....

امروز دلگیرم.........از درد و غصه وحسرت ..............ای خدا دارم میمیرم.....

از خود خود که نه....... از تویی که از من بودی سیرم........دیگر نمیتوانم بنشینم.......

هدف فقط با تو بودن  بود...................خودت میدانی بی تو من میمیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سالطه دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://kanoonpana.blogfa.com

با سلام و عرض تبریک بخاطر وبلاگ عالی تان از مطالبتون خوشم آمد و حتماَ off line می خونمشون من هم با اجازتون یه وبلاگ ساخته ام که به نظر خودم بدک نیست اگه وقت کردید به من هم یه سری بزنید
در ضمن می تونیم باهم تبادل لینک کنیم
دوباره در ضمن!؟ می توانیم تبادل لوگو کنیم که اگه ندارید به من بگید براتون می سازم

حسن چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.cinemahormoz.blogfa.com

یه سربه ما بزن شناختی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد