آمار............






[با لحن ناصر الدین شاهی بخوان...؟؟؟؟ ] فکر کرده واسه ی خودش مالی شده آمارش را دادیم در آوردند.......جلوی من خودش را به موش مردگی میزد(=می گفت دوستتان داریم)....ما که خودمان ساده بودیم فکر
کردیم دیگران هم عین ما...........برای امتحان ایشان آنروزصدایمان را عوض کردیم وبا گوشی رفیقمان یک تلیف زدیم .........سلامی و علیکی گفتیم........ما را نشناخت (آخر ما اند این رول بازی ها هستیم دیگر...).
....گفتیمشان اگر شود با ما دوستی کنند ...... دوستی با طعم سهام عدالت و کارت سوخت وهزار کوفت وزهرمار دیگر.........گفتمان که از کجا بچشیم طعمش را(طعم دوستی را میگوید)........لحظه ایی در فکر فرو رفتیم.........به دنبال راهی , آدرسی بودم تا راهنمایش کنم.!!!!!?????

نکات اخلاقیه:
١-هیچوقت کوشش نکنیم آمار دیگران را بگیریم چون مثل ما آمارتا ن را در میاورند.
٢-به هیچ کس حتی خودتان اعتماد نکنید.

حسرت(به یاد پدر).......................

                                                                                                                                


وامروز در حسرت دیروزی که در

              برای فردایت گذشت را گذراندم

                                       تا تو به یاد من باشی که

                                                           امروزت دیروز من است