جنس مخالف !






تو سنی که تو توش هستی جنس مخالف چیز خوبیه منظورم اینه که آدم حواسش میره به سمتش دست خودش نیست چون تازه داره درک میکنه:
?? What is this
خب حالا به نظر تو باید چی کار کرد؟ به نظر تو آیا باید رفت توی دلش یا اونو بیاریم توی دلمون؟یا اصلا میخوای فراموشش کنیم؟ها...نمیشه؟.. راستشو بخوای به نظر من همه چیز تو نگاه اوله
به قول شاعر:
{با حالت لاتی بخون؟؟}...اما هرچی بود..زیر اون چشم تو بود...ما روویرون کردی...ما رو داغون کردی.دیگه از ما که گذشت. اگه شبی نیمه شبی ما قلندر ومست وخرام برخوردی...اون چشتاتو هم بذار؟یا لااقل این ریختی بهش نگاه نکن.......اگه هر نگاه بخواد اینجوری آتیش بزنه پس باس تموم دنیا حالا سوخته باشه.
...............منظورم اینه که آدم یه نگاه میکنه خوشش میاد...ازاون به بعدش دیگه تصوره...هی تصور وتصویر.اون تصویر روزی صد بار میاد ومیره.هی به ذهن فشار میاره.البته لذت بخشه..؟؟؟یه موقعی میشه که آدم اونقدرتوی تصور وخیالش پیش میره که معشوق ذهنی و واقعی خیلی با هم متفاوت میشن.... .نتیجه اخلاقی اینکه وابستگی به فرد وشیء واجناس موافق ومخالف ناشی از تکرار تصویر وخیال است.آدم وقتیکه غصه داره....وقتیکه دانشگاه داره....دوست داره به خیالش پناه ببره تا آروم بشه. به نظر تواعتیاد تعریفش چیه؟؟؟؟

همیشه پای غیرت مردونه درمیان است...؟؟؟؟؟؟؟؟



>



عمده موضوع هایی که در فیلم های سینمای ایران به چشم میخوره یه جورایی به غیرت آقایان مربوط میشه. به همین علت بعضی از فیلمایی رو که بهار امسال اکران شده مورد بررسی راقرارمیدهیم

اخراجی ها
دوستی میگفت:هیچ جوون با غیرت ایرونی راضی نمیشه فیلم اخراجی ها روبا خواهر وبرادرش ببینه.بسکه این فیلم بی تربیته
البته دوست ماتمایل نداشت گفته اش به گوش ده نمکی برسه؟؟

مهمان
همون دوست میگفت که فیلم مهمان درباره غیرت مردهای ایرانی است که پناه یک زن بی سرپناه امریکایی می شوند وثابت میکنند
که ایرانی ها چقدرمهمان نوازند ونمیگذارند آسیبی به جنس ضعیف
کوچکترین آسیب برسد؟؟؟.....؟؟؟

پارک وی
زیادی نباید سر به سر زن جماعت گذاشت اونها هم دل دارن ووقتی صبر شون تموم بشه آدم هم میکشن
اما نبایدگذاشت اونها به این توانایی پی ببرن آره این گفته های همون دوستمه که به دیدن این فیلم
رفته وکلی خندیده بود وحالا هی توی خونه راه میرفت وبه خواهرش میگفت یک دختر خوب که به هر جوونی که گفت عاشقت هستم جواب مثبت نمیده...؟؟؟؟

روز سوم
وقتی که فیلم روز سوم روی پرده رفت به دوستم گفتم بد نیست دست خواهروبرادرت وبگیری وببری تا فیلم و نگاه کنن اما به دلایلی که خودتون بهتر میدونید...........جواب منو نداد...؟؟؟؟

آره فیلمهای ایرونی همیشه توداستانهاشون پای یه زن در میونه نمی دونم شاید این موضوع یه نقطه قوته نظر شما دراین باره چیه..؟؟؟..؟؟؟؟؟؟؟؟

آدم همیشه اینو با اون درمی کنه یعنی چه...؟؟...؟؟؟...



>



مثلا من میگم خوب اگه من یه سال پشت کنکور موندم لااقل سربازیمو معاف شدم........یا اون یکی میگه اگه من

سیاهم اشکال نداره عوضش دکترم.........یا اون یکی میگه اگه من پول ندارم لااقل یه خونه دارم.........مثلا مامانم

میگه من سه تا پسر توپ دارم.......راستی توچیرو با چی در میکنی......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟